pátek 23. srpna 2024

Domove líbezný

Když jsem se vrhla do úklidu obývacího pokoje, napadlo mě, že je to také ideální příležitost konečně vytáhnout zakoupené materiály a trochu něco zpracovat. Nejpve přšly na řadu látky z Tanzánie. Ty jsem si pořídila letos poprvé, ale určitě ne naposledy. Vzala jsem dva různé kousky, první jsem zpracovala na ubrus na konferenční stůl a běhoun na televizní stolek. Materiál je to pevnější, hodně podobný českým látkám, přitom vzory jsou zcela jiné a originální.

 
 Černá látka je z mých starších zásob, konkrétně zakoupena v Báječném šití.



Na Vánoce jsem dostala chlupatinu, která byla určena na ušití potahů na gauč. Stará už dosloužila a potřebuji takové, které můžu každý týden bez problému rychle sundat a vyklepat, protože se u nás celkem dost práší.

Sedačka i dvojkřeslo tedy dostaly to své, ještě jsem chtěla kousek na židličku ke klavíru a polštář. Na dvojkřeslo jsem mohla přidat ještě tak dvacet čísel do šířky, ale co už. Zas třeba za deset až patnáct let, až se tyto budou rozpadat:-)

Materiál nakoupen v Kössu


A teď něco, co v poslední době ode mě vidíte často-opět něco na sebe:-)

Jedna sukně z panelu na půlkolovku od Janečků.




Bez kapsy by to snad ani nešlo:-)

Zítra máme další šicí sraz, takže další tvoření proběhne tam. Už se moc těším, je to vždy velmi příjemné setkání několika stejně postižených osob:-)

H.

Žádné komentáře:

Okomentovat