sobota 24. srpna 2024

Šicí sraz v Příboře - 24. 8. 2024

Dnešní sraz se opět povedl. Ne že bych stihla ušít vše, co jsem chtěla, ale bylo příjemně, i když chvílemi trochu horko:-) No tak jsme se u práce maličko zapotily, co už:-))))

Přidávám krátkou reportáž z akce.

Hned po příjezdu jsem od Lenky dostala hromadu nákupních zašek pro SONS.


 
Evka Z. přidala další krásné kousky.


Toto je náš pracovní stůl s Janou K. Janča šila taštičku, pak si předšívala modrá srdíčka, kteá musí být ještě naplněna dutým vláknem a levandulí. Já se vrhla do karis bloku podle návodu z Eviklubu, který je nyní zcela zdarma.
 
Ručko šití od Evky P.


Tašky od Lenky v procesu.

Příprava dílu na karis blok od Bohdanky.


Patchworkový blok Ivky H.

 
Dokončené tašky od Lenky, nakonec vzniklo devět kousků a všechny věnovala pro SONS.
 
 
Hotový karis blok od Evky Z.
 


Dokončený kousek od Bohdanky.


Pár hotových kousků. Tři karis bloky zleva ještě nejsou dokončené, ale jsou moje:-)


Taštička od Jany K.

Snad všechny naše došité kousky:-)


Dnešní výrka karis bloků-všechny obrázkové jsou mé, na nch už mám nálepky, komu je chci dát:-)))


A další skoro hotový blok od Ivanky H.:-)

Doufám, že se s holkami zase brzy uvidíme:-)

H.

1 komentář: