sobota 18. června 2022

Jsem kutil podruhé a jiné menší šitíčko

Mým oblíbeným projektem, k němuž se vždy ráda vracím, se stal obal na knihu. Tento daruji mé žačce. Letos na naší škole končí, je to má největší čtenářka (jen za letošní školní rok přečetla přes 14000 stran!!!) a také mi pomáhala s nějakými materiály pro ukrajinské děti. Takže si obal zaslouží a věřím, že se jí bude líbit a využije ho.

Obrázek z facebookové skupiny zde. Ale mají i svůj e-shop zde.

 Mechová látka z Báječného šití. Ale myslím, že už je vyprodána.





Jako výztuž jsem využila na vnitřní i vnější látku sakon 80g.

 

U nás v rodině bude mít brzy další člen kulaté narozeniny, takže jsem zpracovávala můj oblíbený autorský tisk z Mamilátky, který nese název Jsem kutil.

 
Střih na triko i boxerky pochází od Shape.

 
Ze zbytků tohoto úpletu, ale i z jiných a z teplákoviny i svetroviny jsem ušila gumičky do vlasů. Dva způsoby, jak je ušít, zveřejňovala v Eviklubu Evka jako dárek pro předplatitelky ke Dni dětí. Nějaké kousky si nechám pro malé slečny v mém okolí, další přidám do SONS akce. Brzy vyhlásím další ročník této charitativní akce. 
 
 
Nejhůř se mi šily ze svetroviny. Ale z úpletu a teplákoviny šly krásně.

Užijte si krásné letní dny.
H.

3 komentáře:

  1. Obal na knihu určitě udělá radost, ovšem ty boxerky, ty jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obal na knihu i tričko sú super ale tie gumičky sú šupa - koooooľko veľa :) To sa budú dievčatká v tvojom okolí vytešovať :)

    OdpovědětVymazat