pátek 10. června 2022

Patchworková výstava ve Fulneku 2022

Po covidové pauze se opět do malebného moravského městečka vrátila výstava, na kterou se sjíždějí nejen patchworkářky z blízkého i dalekého okolí.

Protože se za ty dva roky doma našila spousta věcí, musely organizátorky sjednat ještě další prostor, aby měly kde všechny ty nádherné quilty pověsit.

O všechny fotografie se postaral můj muž. A já se mohla spokojeně kochat.

Ale vezmeme to pěkně popořádku. Nejprve jsme zavítali do místního kulturního centra nakoupit nějaký materiál. Poté jsme vyrazili do kostela, jenž slouží různým účelům, třeba jako výstavní prostor.


V nestřežený okamžik zachytil i mě:-)






Zde také probíhá po celý víkend hlasovací soutěž, letošní téma znělo Bargello.




 
 
 A pokračujeme dále:









 Stačilo vyjít pár schodů a čekaly na nás nádherné art quilty-téma Kůrovec:



 

Dole je možné svými výrobky přispět na jednu charitativní akci. Výrobky se poté prodávají v aukci a výtěžek míří k tomuto určitému projektu:

Pak jsme pokračovali do tělocvičny místní základní školy. Prostor ovládly Samplery pro kamarádku. Autorkou tohoto projektu je Monika Kolejová. Před pár lety zcela zdarma sdílela návody na jednotlivé bločky. Toto jsou výsledky švadlenek, které se do díla pustily.




Prohlídku jsme ukončili v rotundě:

Na fotce to tak nevynikne, ale všechna díla na této stěně jsou miiatury šité v ruce!!! 

Poté vše už bylo v normálních velikostech. Dámy, které vystavovaly v této části, jsou ze Zlínska, Kroměřížska. A jsou nesmírně šikovné.





Tady se s vámi rozloučím. Akci jsme si užili, krom toho zde v pátek odpoledne nebylo mnoho lidí, počasí přálo, takže jsme víkend nemohli začít lépe:-)

H.

8 komentářů:

  1. Hani, díky za kuk na výstavu. Já jsem nakonec nemohla ráno odjet a jsem ráda, že jsem mohla alespoň takto nakouknout. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, a právě qiult, který jsi prošívala, jsem okukovala, krásná práce:-)

      Vymazat
  2. Hani, krásná dílka. Díky za reportáž. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tolik krásy a ukázek šikovnosti najednou!

    OdpovědětVymazat
  4. https://www.patchworkblog.de/ Ahoj z Hamburku, uzasna vystava!

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja veľmi ďakujem za sprostredkovanie, bolo to tam nádhrné podľa fotiek ...

    OdpovědětVymazat