čtvrtek 16. února 2023

Pánská jízda

Únor a březen jsou u nás, co se týče oslav, dost vyčerpávající. Hlavně pokud jde o mužské osazenstvo. V první řadě jsem se pustila do triček.

Střih na pánská trika: od Shape.

Materiál: šedé a s panelem s planetou Zemí a s fotbalovým míčem Látky od Janečků, triko s Grootem Gaťátka galanterie, viskozový úplet na modrém triku MaMi látky, černá teplákovina z Báječného šití.


Modré jsem šila ve velikosti S, další dvě jako XXXL.




 Poslední triko pro mladého pána ve velikosti S.



Ze zbytků vyšlo ještě na dvoje pánské trenýrky, velikost 44. Ty putovaly z domu pryč, pro naše chlapy už jsou malé:-)))

Střih: od Caramilly.


To jednodušší za mnou a složitější přede mnou:-)))

H.

6 komentářů:

  1. Hani, je to krásné, jsi šikula! U nás by radost udělalo triko s planetou.☺ Krásný víkend přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  2. ... parádní trička! A ty prokliky k prodejcům jsou velmi nebezpečné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, já teď trochu propadla panelům od Janečků. Takhle krásně jasně natištěné panely jsem snad ani nezpracovávala. Ještě dnes budu došívat jedno triko pro synovce a fotky přidám do tohoto článku. Věřím, že ten bude nadšený, pač ten tisk je prostě top.

      Vymazat
  3. Paráda, jako vždy! Motiv Země se mi moc líbí, něco takového bych si dokázala představit na kabelce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, dobrý nápad, to by se mohlo mladému líbit i na nějaké cestovní či menší příruční tašce.

      Vymazat