pondělí 27. února 2023

Nebyly to obyčejné budky, byly to kadibudky

Jakmile Evka z Báječného šití naskladnila kolekci Natures Calling, věděla jsem, že ji potřebuji celou a ušiju z ní deku pro mého bratra. Tento týden slaví půlkulaté narozeniny. Sám má na dvorku kadibudku, takže si myslím, že se mu toto téma bude velmi líbit a pobaví ho:-) 
 

A proč se mi deka tak vlní? Buď jsem moc natahovala spodní minky, nebo za to mohlo objemové rouno 170g (velmi naducané), těžko říct. Ale na funkci to mít vliv nebude. Dokonce bych řekla, že samotná tloušťka, ale přitom lehkost deky je příjemná.


 
Do lemů jsem přidala i zbytek hnědé látky z Bellusu, neboť mi hnědý motiv bohužel došel.











Sešití inspirováno tímto návodem: https://www.auntbscountryfabric.com/.../Natures-Calling...
 
Už zbývá jen připravit k předání a počkat na reakci. Snad bude kladná:-)
H.

4 komentáře: