neděle 5. března 2023

Jídlonosič-pokus č. 2

Před časem jsem si do práce ušila termo tašku, která měla sloužit na přenos krabiček s jídlem do práce a zpět. Nakonec se ale ukázalo, že zvolené rozměry nedostačovaly. Takže tašku pošlu někam dál a musela jsem si ušít jinou.

Pro srovnání oba kusy, vlevo nový pokus.

Nesklopená verze.

I zde jsem v podstatě vycházela z postupu na šití batohu Lucas podle Ajky.Tentokrát jsem řezala šířku 40 cm, výšku 47 cm (na vnější části, na vnitřní 45 cm). Abych vytvořila dostatečně široké dno, výřezy jsem upravila na 8 x 8 cm. Spodní část vnějšího zadního dílu jsem odřezala 14 cm ode dna. Vrchní část vnějšího předního dílu také 14 cm. A bylo to akorát.



 Konečně mám opravdu prostorné dno.

Materiál: plastové komponenty, hrubší kočárkovina, zaro (bavlněné plátno potažené teflonovou vrstvou-zajišťuje termo vlastnosti výrobku).


Uvnitř zaro.

Zítra proběhne testovací provoz, ale už teď jsem si jistá, že je to to, co jsem chtěla.-)))

H.


6 komentářů:

  1. wow Hanka, parádna taška na jedlo...asi by som aj ja taku potrebovala :), lebo kúpila som si len takú z ikea a ta je malá :) tak daj vedieť či bola ok :) a skúsim si vyrobiť aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikost se osvědčila, pro mě akorát:-) A kromě krabiček vleze i svačina, ovoce:-)

      Vymazat
  2. Je parádní! A anprosto chápu, že větší je lepší, mám to stejně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká svačinka do práce, někdy oběd tam či zpět, to se prostě pronese:-)

      Vymazat
  3. Hani, nejduležitější je, že se ti líbí a víš, že ti bude dělat radost ♥

    OdpovědětVymazat