úterý 21. února 2023

Dámská jízda

Mám novou kámošku. Zatím nemá jméno, ale určitě nějaké brzy obdrží.

Má mé míry. Ale aby jí u nás nebyla zima, musela jsem ji obléct. Čím? Nejprve šaty Palermo z Unuodesign, velikost L. Již podruhé jsem si vyzkoušela střih od této značky a ani tento mi nějak nesedí. První šaty ve stejné velikosti jsem měla malé a hodně těsné, tyto naopak dost volné. Naštěstí jsem pro oba kousky zajistila nové majitelky, kterým sedí jako ulité. I toto je jeden z důvodů, proč jsem si krejčovskou pannu pořídila. Snad mi lépe pomůže odhadnout, co a jak na sebe ušít či ne.

Materiál: Nějaká pružná směsovka z kamenného obchodu. Už jsem z něj šila tyto šaty. Jen mi jej švagrová dokoupila v dalším odstínu (více dozelena, což nešlo vyfotit), který na prodejně měli.

 Tento typ kapsy se mi sice šil dost blbě, nicméně vypadají skvěle a nenápadně.

Přidávám i pohled zezadu. Co je na něm zvláštního? Záda ušitá ze dvou dílů, aby i tam perfektně seděla.
A taky tady parádně vidím svůj velký zadek:-)

Z prvního odstínu, který jsem měla (víc fialově laděný), jsem si ušila triko. 

Střih: Shape, vel. 44. Snesla bych i větší velikost, ale nebyl dostatek materiálu.

Nakonec jsem vzala kousky z obou odstínů a vznikla čepice pro malou slečnu. S otvorem na cop. Ten já nemám, ani moje kámoška, takže si jej musíte představit:-)

Návod: kurz Eviklubu, listopad 2020, čepice s vrtulí.

Poodhalený otvor.

Před nedávnem proběhla v jedné FB skupině zdarma výuka kolové sukně. Nerdlenka, která jej pořádala, má svůj vlastní blog a pořádá další, ale již placené kurzy. Jsem ráda, že jsem si ji mohla zkusit. Zároveň nám autorka poskytla svou skvělou kalkulačku, díky níž nemusím nic složitě počítat:-)

Materiál: popelín (z nějaké hromadné objednávky, asi z MaMi látky).

 

Přidala jsem jí kapsy.

Takže to je vše, co vám má nová modelka mohla předvést:-)

H.

6 komentářů:

  1. ... parádní jízda, super šitíčko, ty látky jsou moc pěkné. Hani, gratuluji ke kámošce a přeji Ti, ať se Vám spolu dobře šije . Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Ta látka vypadá moc příjemně :). Pozdravuj novou kámošku, i když si s ní asi moc nepokecáš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by ses divila, už nyní vedu smysluplné monology:-)))

      Vymazat
  3. Hani, opět pěkné výrobky. Ta nová pomocnice je super. M.

    OdpovědětVymazat