středa 21. února 2024

Boxinky Lucy ze Zbytkohrátek

Únorové Zbytkohrátky v Eviklubu přinesly tento zajímavý projekt. Boxinku Lucy se zkosenými hranami.  A když už mělo jít o šití ze zbytků, vzala jsem to doslova. Veškerý koženkový materiál (černá hladká i puntíkatá, stejně tak i panely) pocházejí od Majdy z MaMilátek. Vnitřní bavlněné látky jsou ze starších zásob (hvězdičková od Evky z Báječného šití). Použila jsem kousky novopastu 80g, které jsem měla na své hromadě se zbytky výztuží.



Jednu si nechám do práce. Hádejte, která to asi bude?:-)

Protože jsem měla asi před dvěma týdny čas (venku bylo neveselo, trochlivo), pustila jsem se na tuto dobu do nezvyklého šití. Panel jsem vyhrála opět u Majdy z www.mamilatky.cz, k němu jsem dokoupila doplňkovou látku a vytvořila si nové předvánoční či vánoční triko (a to soby fakt nemusím). Tento prdlý potisk si mě ale získal. 

Střih: triko s netopýřím rukávem podle Fazonetky.


 Ze zbytků tohoto trika, ale i jiných projektů opět ušity gumičky pro dámičky a holčičky.

Do čeho se pustím příště? Nooo, už tady mám opět něco připraveno a nastříháno. Avšak uvidím, zda se mi zde nevecpe nějaký jiný projekt, který sice vůůůůbec nepotřebuji, nicméně moc chci vyzkoušet:-)

H.

6 komentářů:

  1. Jinak k dnešnímu dni je to 306 dní do Vánoc.

    OdpovědětVymazat
  2. ... šmankote nestraš s Vánocemi 😃 boxinky jsou parádní a je jasné, že tu první nemůžeš nikomu dát 👍 🍀Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinkate škádlenicko,před Vánoci nebudu stíhat,tak ode mě bude klid😂

      Vymazat
  3. Super taštičky i tričko 👍🏻👍🏻👍🏻❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Božínku, ty taštičky jsou! :Ten potisk jsi pojmenovala trefně, ale je tak prdlej, až je boží! :)

    OdpovědětVymazat