pátek 2. února 2024

Střiženo podle Shape

A hned dvakrát.

Na své nové šaty do divadla jsem využila střih Holiday. Tato verze je bez rukávů, takže jsem využila ty, které má Fazonetka u návodu na triko typu netopýr.

 


Látka koupena ve slevě v Kössu, jedná se o nějakou pleteninu. Vlastně je tvořena ze dvou vrstev, díky tomu má ta vrchní pokrčený efekt.

Na druhý oděvní kousek jsem použila u nás mnohokrát osvědčený střih na pánské triko, velikost S. Jen jsem jej lehce prodloužila, protože můj synovec stále roste. A byla by škoda mát triko, na které si sám vybral panel, brzy krátké.

Materiál zakoupen u Janečků (jak panel, tak černý úplet).

Už mám připraveny další látky, které potřebuji zpracovat, takže se brzy těšte na další kousky:-)

H.

8 komentářů:

  1. ... opět parádní kousky, šaty do divadla jsou luxusní, moc se Ti Hani povedly🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou super, mám ráda volnější střihy. I když zrovna nedávno jsem si koupila šaty na svatbu, které měly být volnější, ale v reálu do nich budu muset trochu zhubnout, docela dobrá motivace :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavý vzor na šatách, luxusné 👍🏻👍🏻👍🏻

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, další luxusní tvorba. Obdivuji Tvou práci. M.

    OdpovědětVymazat