pondělí 26. února 2024

Likvidace sportovního úpletu a další drobnosti

Takto zní nadpis skoro děsivě, ale přitom se jedná jen o došití posledních kousků z materiálu, který doma ještě zbyl.

Sportovní úplet od Majdy jsem pořídila v rámci hromadné objednávky Eviklubu. Šije se z něj moc dobře a je příjemný na nošení, nejen na cvičení.



Obě sportovní tílka mají stejný zadní díl, proto přiložena jen jedna fotka.

Střih: dámské tílko podle Caramilly.

A co to má moje krejčovská panna Matylda kolem pasu? Bublinkovou folii, aby měla tu správnou pneu tam, kde ji mám i já.

Délka dětských legínek byla ovlivněna tím, kolik materiálu zbylo (tedy ne moc). Jsou doplněny štítky od Majdy (aby bylo poznat, kde je zadek). 





 Střih: užší dětské legíny podle Caramilly.

Ještě zbyl kousíček na dvě gumičky do vlasů a čepici. Víc už sportovního úpletu doma nemám. Obšila jsem s ním sebe a své neteře, za mě super akce.



Střih: od Fazonetky.

 

Dvě koženkové taštičky s Majdinými panely a zbytky černé puntíkaté koženky.

 

Na chvíli dám zbytkohrátkám pokoj, je třeba tvořit i něco, co tu už dlouho čeká ve skříni:-)

H.

4 komentáře: