čtvrtek 12. března 2020

Jane s pejsky

Miluju kolekce látek s označením Selfie. Už jsem zde měla Farm Sefie, ve skříni mám Zoo Selfie a koťata. Vše z Báječného šití. Ale zrovna štěňata asi ne, jen už nevím, kde jsem je koupila.

 

Návod: Eviklub, John nebo Jane.
Stříbrná koženka koupena v rámci hromadné objednávky v Báječném šití, stříbrný zip má Evka skladem tamtéž, jen asi ještě nenavedla na e-shop. Někdy je lépe jí psát přes e-mail, FB, spoustu věcí nestíhá na e-shop vůbec naskladnit. Já měla některé věci možnost nakoupit na šicím srazu ve Skotnici.







Přede mnou je ještě motýlková verze:-)
Hlavně buďte v těchto dnech na sebe opatrní.
H.

8 komentářů:

  1. Hani, to je parádní kabeluška. A tyto látky jsou opravdu kouzelné

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno roztomilé a hezké v této šílené době beru všemi deseti :), parádní kabelka!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná a vymazlená kabeluška. Já teď nemám na šití ani pomyšlení. Snad bude líp a ve zdraví to zvládneme. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky v to doufám. A během té doby se musím i nějak zabavit.

      Vymazat