neděle 1. března 2020

John a John se chystají do divadla

Pro mého manžela a synovce na naše společné výpravy za kulturou:-)


Nádherné koženky jsem zakoupila u Evky Pálkové v Báječném šití (v hromadné objednávce, bývá na ně skvělá cena). Šilo se z nich skvěle, nemusely se ani vyztužovat. Za mě vede lesklá koženka, o něco lépe se z ní šije. Matná vypadá na zadní straně, jako by byla chybně ušitá, ale já jen málo  tašku před focením vycpala:-)


Návod od Evky Kubínové z Eviklubu, k zakoupení zde. Látku na vnitřní část jsem dostala také od ní, když jsem u ní byla na návštěvě. Nezbyl ani kousek:-)



 


Matná je o centimetr širší:-)


Poprvé jsem šila celokoženkové tašky. Samozřejmě mají nedostatky, ale mám střiženo ještě na dvě látkové, snad je tedy příště vypiluji:-)
H.

7 komentářů:

  1. ... Hani, luxusní kousky! Nádherná práce a to začištění popruhu - musela jsem se vrátit a znovu obdivovat. Paráda. Není co pilovat. Majitelé určitě Jona náležitě ocení. Přeji příjemné kulturní zážitky nejen ve společnosti Jonů :-)
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji, tolik chvály si nezasloužím:_)))

      Vymazat
  2. Jako naprostý amatér žádné nedostatky nevidím a klidně bych dala ruku do ohně za to, že jsou od profíka! :)

    OdpovědětVymazat