neděle 15. března 2020

Motýlková Jane

Některé z nás, které jsme propadly šití, postihla jistá závislost. V té naší malé komunitě se jí říká syslení látek:-))) Bohužel patřím mezi ty, jež by se už měly jít léčit:-)
Na druhou stranu, když dojde na nějaký projekt, zalezu se kouknout do skříně, co tam vše mám uloženo, většinou je z čeho vybírat.
Takže... opět střih John nebo Jane, zase látky a koženka od Evky z Báječného šití.

Tento nádherný zlatotisk jsem doplnila "zlatými" komponenty:-)






Příště zase z jiného soudku.
A vy se zatím opatrujte.
H.

3 komentáře:

  1. ... nádhera, krásná práce Hani, luxusní Jane, látka jí moc sluší. Pohodové a klidné dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miluško:-) Luxusní úplně ne, své mouchy má:-)

      Vymazat
  2. Já motýlky moc nemusím, ale takhle na kabelce se mi moc líbí!
    Já zase syslím stuhy :D.

    OdpovědětVymazat